İzmit Boşanma Avukatları

İzmit Tecrübeli Boşanma Avukatları

Öncelikle boşanma kararı verdikten sonra bireylerin bu işin ehli avukatlarla yola çıkmaları, bireylere fayda sağlamaktadır. Boşanma davaları genellikle uzun soluklu ve güvene dayalı olduğu için seçeceğiniz avukat bu süreçte çok önemlidir. Sahip olduğu bilgi birikimi ve tecrübesi ile müvekkillerine bu yolda eşlik edecek  olan avukatlarımız sayesinde adalet yolunda en kısa sürede sonuca kavuşacaksınız. Bu yüzden Kocaeli Boşanma Avukatları, Suh Hukuk Bürosu’nda sizlere en iyi hizmeti verebilmek için bir telefon kadar yakın. İzmit boşanma avukatı olarak arayışı içerisinde olan müvekkillerin bu yolda tecrübeli avukatlar ile yola çıkmaları oldukça önemlidir. Oldukça stresli olan bu süreç tecrübeli avukatlar ile kolay bir şekilde atlatılabilir.

Boşanma Davası ve Avukatın Önemi

Aile, toplumu oluşturan en temel unsurdur. Fakat bir çok konuda olduğu gibi aile toplumunda da bir takım uyuşmazlıklar çıkabiliyor. Ailelerin toplumsal açıdan önemide göz önünde bulundurularak bu husustaki kuralları Boşanma ve Aile Hukuku adı altında bir takım kurallarla düzenlenmesi sonucu Boşanma ve Aile Hukuku meydana gelmiştir.

Evli bireylerin evliliklerini yasal olarak sonlandırmak isteyerek açtıkları davaya Boşanma Davası denir. Diğer dava süreçlerinde olduğu gibi Boşanma Davalarında bir çok prosedür ve işlemler vardır. Bu boşanma davalarında ki prosedürler ve işlemlerin iyi bir şekilde yürütülebilmesi için tecrübeli avukatlar ile birlikte yola çıkmak gerekir. tam da bu noktada; davaların açılmasından tutun sonuçlanmasına kadar olan kısmına kadar geçen tüm süreci profesyonel bir şekilde yönetecek ve siz değerli müvekkillerimize dilediğiniz her zaman sürecin ne durumda olduğuyla ilgili ayrıntılı bilgi alabileceğiniz Suh Hukuk Bürosu bünyesinde yer alan İzmit boşanma avukatları ile çalışmanızı tavsiye ediyoruz. Boşanma davasında seçmiş olduğunuz avukatın kalitesi şüphesiz ki davanın seyrini doğrudan etkilemektedir.

Boşanma Sebepleri Nelerdir?

Bireylerin boşanma sebeplerini beyan etmeleri gereklidir. Türk Medeni Kanunu’nda belirtilen nedenler dışında hiç bir sebep boşanma kararı olarak sayılamaz. Aşağıda belirtilen boşanma sebeplerini inceleyip, seçerek size en yakın olanını boşanma nedeni olarak belirleyebilirsiniz.

• Zina ( TMK 161 )
  • Kişinin hayatına kast, onur kırıcı davranış ( TMK 162 )
  • Suç İşleme ve haysiyetsiz hayat sürdürme ( TMK 163 )
  • Terk ( TMK 164 )
  • Akıl Hastalığı ( TMK 165 )
  • Evlilik Birliğinin Temelinden Sarsılması ( TMK 166 )

✅ İzmit Boşanma Avukatı: Orhun Hekimci
✅ Kocaeli Boşanma Avukatı: Orhun Hekimci
✅ Kurumsal Telefon: (0262) 324 11 08
✅ Kurumsal Mail: [email protected]

Boşanma davasını açmak isteyen bireyin yukarıdaki Türk Medeni Kanunu’nun sebeplerden en az birine dayanarak boşanma davası yoluna girmesi gerekmektedir. Boşanma davasını açan kişi, hangi sebepten dolayı boşanmak istediğini açık ve net bir şekilde belirtmesi gerekmektedir.

Boşanma Davası Dışındaki Davalar

Büromuzda aile hukukuna ilişkin olarak aşağıdaki dava konularında da hukuki yardımlarda bulunmaktadır.

• Boşanma
  • Nişan bozma
  • Velayetin değiştirilmesini
  • Maddi ve manevi tazminat
  • Nafaka
  • Mal paylaşımı
  • Babalık ve Tanıma
  • Yabancı mahkeme kararlarının tanıma ve tenfizi

Bu tür olaylar ile karşı karşıyaysanız profesyonel avukatlarımız ile iletişime geçmek için yan taraftaki formu doldurabilir ya da hemen bir telefon ile iletişime geçerek randevu alabilirsiniz.

BİZE SORUN